今日係學校假期~~ SO~ 同左KEORO、DORORO去左北江買野` 之後再同KEORO去左元朗--影貼相-3- 今次影得幾靚加>X<!! 好仲2呀=//= 仲有琴日呀爸幫我攞左小方喇>X< 好可愛呀>//<!! 不過得2R大-0- 有點被"均"的FEELING~ 呵呵~ 過完一日開心的一天喇~ AT NIGHT~要做功課喇~ 聽日去聽無伴奏>3< 有方大同呀~ 又可以影相喇~~