今日去左睇A CAPPELLA >X< 好好睇呀>X< F.1睇過一次就愛上左喇>//< 今次仲要係國際音樂盛典Tim =//=!! 一開始係聽到有方大同先去加>X< 話影好多相` 點知我部相機唔記得叉電-0-" 唯有用手機喇` 質素好差… 開場喇` 第一team有個男仔唱得勁好聽>//<{大愛 可惜冇帶相機T^T ZOON唔到過去` 加上我地坐嘅係山頂位… SO…失望呀 第一次聽到"男仔"唱歌咁好聽>0< 唯有等下一次… 下一次唔知幾時呢?!! 影左D相` 不過質素勁差, 唔好見怪!!`