今日同左Keroro、Tamama去左圖書館, 呵!! 去圖書館做咩!? 問下人就知加喇=] 嗯~ 終於完成左LS個個專題lu~ 好有滿足感呀=///=!! 聽日同後日都要番學校, 聽日就LS,後日就MATHS=0=" 唉~ 人大左,做野都多左~~ 今日去左tamama屋企----影相XD 好好玩呀>X< 之前唔仲2影相, 不過宜家就好仲2喇>//<!! 呵呵!! 好好玩呀>口<b 聽日去買一本書先` D FD話好好睇` 33蚊好平又大本XP!!