俗語有話:「路是人走出來的」 今日我終於明白當中嘅意思喇>X< 呵呵!! 今日週會班獎, kururu有獎呀>//< 好似係全班NO.3呀@^@b 呵呵!! 我都要努力D喇` 下學期要NO.20內!!! 嗯~ 報左名去睇無伴奏音樂會=] 有方大同喔!!! SinYi好仲2佢加>X< 呵呵!! SO報左名咯`