今日做左中文閱讀報告… 做到死死下… 因為, 做左兩次>//< 第一次唔滿意XP 就做左第二次喇` 做左2個鐘… 呵呵!! 仲有一樣功課炸>口< 就係英文喇~ 要做個個Reading Logbook{汗 左要做閱讀報告喇.V. 今次仲要係英文{嘔… 呀~~~~ 聽日就番大陸喇` 又要帶D功課番去做喇>3< 今次番去應該有好多「利是」… 因為有D親戚只會包1-5蚊.V. 仲要係勁XX的!!! 最憎加喇~ 好喇~ 下次再打喇~ (下個星期番囉~)