哈!! 我番左黎喇~ 逗左幾千$$"利是">//< 呵呵!! 聽日去換港幣XD 今次番左冇放煙花=0= 因為堂哥佢地要做野>3< 冇時間玩` 不過呀!! 次次出街到有車車接, 好有大小姐feel呀!!! 本來話買D野番黎` 呵呵!! 估我買左D咩?? 嗯!!係Note Books {歐` D BOOKS都幾靚靚加>口< 好喇!!! 祝:新年快樂!!