今日有OK多空堂呀>X< 好悶~ 好無聊~ 唉~ 今日又係咁過喇` 聽下書咁過~ 發下夢咁過~ 寬別多日的電腦終於要上喇~ 又要對住"溫神"喇!! 好唔仲2佢囉` 煩到死.V. D功課又多又難做~ 想D姐.V. 我地好多野要做加ma` 仲要做咁多野.V. 唔想做呀T^T" 聽日番學幫MISS手, 之後諗住約keroro去銀座睇下D補習班!! 我諗住補習>X< 唔補就死得加喇~