今曰2點左右, 同lam lam、SinYi and Dibbe去買廚神D野~ 本來話去屯門, 不過講講下就去左沙田喇>X< 呵呵!! 講真個句, 我咁大個女真伙味去過沙田加>X<!! 今次係第一次去>口<b 我地去左Snoopy's land>//< 呵呵!! 好好影呀~ 之後又係咁影相囉XD 要問lam lam搵番D相先~ 之後去左supermaket買野` wow~ 好大,好難搵野{汗 好彩之後都搵到~~ 嗯…累了~ 唔講喇`~ 欲知後事如何~ 請番學問我喇~