今日係星期二… 照星期二嘅時間表, 第一堂PE, 第二堂BIO, 第三堂ENG~走lu~ 呵呵!! ENG堂走個feeling好爽呀=//= 呵` 唔知點講呢?! 嗯~ 去左博愛醫院覆診-3- 好靚呀>X< 第一次去呢間醫院orz" 好快就睇完喇` 不過, 攞藥慢囉~~ 番到黎到4點喇` 之後又去左PK買左D野XP 好喇~ 差唔多5點喇` 唔洗番學=//=+