今日冇番學呀~ 唔舒服-3- 一起身個頭就好暈… SO~請假lu~ 之後又起左身, 呀爸就比左500蚊我睇醫生喇~ 我諗剩下個D應該係我加喇= =# 同呀媽食左lunch, 用左50幾蚊, 宜家剩番200蚊到XP 番到home, 食藥lu~ 不過,,我一生人中最討厭食藥加喇T^T 見到D藥就想死~ 仲要食咁多隻… 我接受唔到囉~