| |
琴日睇左E-book,
好好睇呀個story`
但E-book仲味連載完=3=
SO,
今日同呀妹出左元朗^0^
買到好開心呀>X<
不過番到home先知道買錯左-0-!!
因為個封面同書名太似喇T^T
好彩我記得呀妹攞過一本比我睇,
就係個本喇>口<!!
SO,自己去多次元朗!!
yeah!!買到喇>口<b
今日要睇哂佢呀!!!
琴晚睇到我喊哂口咁T口T
唔知個ending會點呢!?
嗯~
仲有呀!!
夜之屋2出左喇=0=!!
93蚊囉!!!貴到嘔呀!!!
上次個本1都係33蚊炸!!
貴左60蚊呀.V.
諗下個月先買喇~
嗯~
今日係三聯睇到一冊書…
show 下張相先::

唔知大家有冇興趣睇呢??
第一本書係小紅帽嘅故事…
|
|