2008 年 7 月 18 日  星期五 晴天


電電日~ 分類: 未分類

 

@o@
哈哈~
我今日都算勁了
傾了8小時電電-,-
還要不停地傾呢按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
傻左錦 ><
呵呵
同左3個傾啦~
傾得最多係
登登登登登登登....
''茶茶''
keke
同佢傾左超耐=,=
傾左5個鐘左右啦~
then
就係我ge伽伽大人luuu
呵呵
 搞到我要狂飲水水按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
不過冇所謂~~

發表時間:2008-07-18 02:37 AM
 [ 訪客留言(64) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*