今日係尾二回校日
好唔捨得丫 t^t
唔想分開><
我真係好鐘意6a班丫
t^t
錦放左學之後..
我番左屋企
我家姐掛住玩nds = =
唔so我...
錦我咪同我丫哥個女朋友玩lor
玩玩下..
就同丫詠同埋丫哥個女朋友去左mk^_^
買左都算多野
有兩個筆袋,兩個枕頭,重影左3部貼紙相相
令令丫~~ >3<
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
我 love 6a ~~
|