| 大雨日 |
分類: 未分類 |
今日又落大雨啦
3點幾同左鬼去借漫畫
呢家先都唔先下 =3=
夜晚
同issac去buy野食
錦我地去壽司啦
錦就叫埋詠一齊
去到果陣
有超多人
我地咪排隊啦
點知
超多人打尖
= =
錦我地咪又打下lor
錦有條友無靖靖''吱''我同詠lor
錦咪吱番佢lor~
|
發表時間:2008-07-06 09:37 PM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 91 | »