2008 年 7 月 4 日  星期五 晴天


彩排日 分類: 未分類

今日係畢業彩排
錦呢...死柒江就坐起我同丫鬼中間
錦都冇野ge本來
但係柒江無端端講廢話
錦我咪同丫鬼串佢lor
串串下
佢喊wor按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
搞到我俾人鬧...
講兩句就喊哂錦
佢上到中學咪話要死?! =,=

放學.....
同左K仔去左西9~
影貼紙相已經係我同k仔每次去街必做GE事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
食左KFC
K仔見到D一位嬸嬸
唔係方便講點解
總之一定唔係好野啦~


發表時間:2008-07-04 06:27 PM
 [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 91 | »

╰個人資料*


暱稱: 火火@@
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區

╰最新文章*
2009-04-28
啦啦隊 =]
喔喔 v3v
:[
家姐生日 ^_^

╰最新留言*

最近三個月尚無任何留言

╰好友名單*