今日係麻煩日
點解?__?
哈哈,因為...某某人LOR~
算啦~唔想提起佢~
今日考中文
好似錯左好多T^T
不過都識識地 ......keke
不過,講真....
如果我要同某某人玩
我可以玩到好勁^__^
到時
可能又發生cry cry事件唷~
照頭早
發現原來我有好多野想同詠講
soso
咪叫佢去7仔等lor
去到
講哂要講ge野啦~
錦我就背果35個成語
幾開心丫
背哂~
點知.....
考試一條關於成語ge問題都冇 - -
唉~~
放學同詠傾電電
佢重黎左我屋企食壽司
今次好玩過上次
佢重狂打俾薛生 = =
佢重俾我見識到柒仔 = =
keke
|