| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
游水游水游水水^^  |
分類: 未分類 |
今朝同平時一樣咁早番SCHOOL~
一樣咁早起身扮番SCHOOL
不過冇着校服BOR...跟住
就着住便服出去啦!!!!
好再撞唔到我老豆~
跟住就搭車出M記......
7點半出到去~
點知係M記留下撞到均均~
咪一齊上去囉!!!!!
坐左一陣就打比完美
飛左兩個人
SO得我地三個人去LO
去到天水圍游泳池~
仙知道今日洗池><
得個半鐘玩~
有D唔開心
不過唔緊要la...
今日有得玩就得啦^^
成個泳池得個幾個人
我同完美玩左幾多次SIR滑梯
BUT祖兒&均均唔敢玩
之後無lala落雨><
嘩...
好浪漫呀...^^
好想再去多次呀...haha^^
The end
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 154 | »
|