唉...
今日都算黑仔嫁la...
一大早~
第一堂就係英文堂@@
之前都無野...
到左最後兩個字~
Mi Lu竟然叫左我地果組出去講wo!!
我地未準備好嫁嗎...
最後咪叫哂成組人出去罵lo...
但係得我一個企出黎~
比佢當住咁多人面前罵擠!!
真係雨爆= =
跟住就係音樂堂~
比人叫吹笛!!
頂...我驚到手震a...
又驚到吹唔到...
有勁多人睇住嫁嗎...
跟住就食飯果陣~
比D男仔搞到飯都無得食~
食左幾粒咋...
仲要連我D甜品都整到爛哂....
激死我la...
但係果時都唔知笑好定喊好^^"
不過之後有勁多人幫我同哄我~
都幾開心ge...^^
The and
|