本身今日我同祖兒要返學嫁~
果個咩{數學加强班}wo...= ="
點知因為我地今日著左便服~
佢地唔俾我地入!!
連祖兒上身著左PE杉都唔得~
好叻咩??
咁我地咩唔返lo...
行下行下~
去左M記wo@@
跟住入去食早餐!!
大佬~我7點半起身返學a...!!
出到黎先話唔俾入~
我一定唔會就咁就走嫁!!
咪約mi西餅a.鄧鄧a~
出黎睇戲lo!!
4個睇左{我的最愛}^^
我都唔知鄧鄧佢地2個係咪冷血嫁==??
我同祖兒喊到咩咁~佢就喊都冇喊過= ="
跟住西餅同pe牌佢地去BBQ~
祖兒就返屋企!!
得返我同鄧鄧行~
跟住買左2對一樣ge高X鞋^^
an then 陪佢去街市買D送~
就各自各返屋企la!!
都ok開心la...!!
The and
|