bobosiu
暱稱: 寶
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好想打人..!!!!
=)
2007-06-04
.....
?!!!!
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
KIT
最近訪客
最近沒有訪客
PHOTOS**
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 1801
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 2 日  星期一   雨天


好想打人..!!!! 呆滯 分類: 未分類

唉...
講起今日就嬲....
今日朝早到中午陽光好普照!!!
所以我諗住去游水.....
但係最後都改左去踏單車...
同埋呀丸....my darling
....

本來一路須利.....
但係個天就係倒玩野....
落雨囉....
仲要係不定時......
搞到我地.....- v-"""""
死左......"""""

不斷避雨....雨就愈落愈大...
最終我地都係放棄左....
係大雨中..踏單車.
.....因為無得選擇...
我地係科學園.....
如果再五番去.....
過左7:00的話就死la....- -\

我地好似落難咁...-v-""""
三個落難的女孩
而且呀丸又整倒....
我地真係好....xxxxxxx
不過li個係個難忘o既回憶呀=)))))
因為我係li個時候仲係倒take video..- -
而且仲食野...搞到比佢地話= =""""


唉....不過最後我地都無放棄......
比雨搞到個人濕曬= =
都趕得切係7:00前番倒黎= =
......
最後....累到死左...- -
三隻落湯x  !!

我下次一定五再踏單車la....(陽光好普照個時...- -)
就算係一次教訓....- -  .\/.
憎死個天ar><""""

post 下photos 先=p

 
 





訪客留言 (返回 bobosiu 的日誌)


S20031007 於 2008-03-27 09:47 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



your darling 於 2007-07-02 10:38 PM 發表:
唉唉唉...超黑仔呀..
擇錯日去踏...
你踏單車o既樣好好笑..
早知拍低喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]