| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 17 日 星期六 |
 | |
成+立室 ! |
白痴婆玩msn啦終於 !好開心 -3- `!
e+我成+立室了 !車v係我老婆-3-` !carmen係我個女-3-` !
jj係我女細 !karen係4仔 - - !
sandy係dolly !hayley不變 !心心係多hay心 !
之後我仲有一班食物fd -3-` !太勁了 !xD
我做數終於做到revision exe.6第19題 - - !
夜晚 !我地成+成d9狂吹水 !吹得好興高采烈添-3-` !
同白痴婆玩cam !little twin stars既嬲=U= !佢把聲勁搞笑的 !好kai咁-3- !
p.s.``改左板 !帶點x'mas feel咁啦 !
聽日勁多野做 !要做數同溫中文 -/\- !
|
| Postime︰2005-12-17 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 16 日 星期五 |
 | |
be right back ! |
我番番黎啦 !我爸爸終於肯拎番部機番黎 - - !晌佢fd+整左幾日定吾知擺左幾日 - - !
一早..吾想食早餐啵 -3-`本來林住溫maths !點知練左吹笛 - - !
番到黎..今日都算幾早丫 !陳皮叫我參+咩2勇軍冰團..我林起2勇軍進行曲 - - !
我吾多想參..點知佢話23號有得打邊爐wor !打邊爐wor !有野食就咩都去啦 -3-` !
中史``對wb !勁啦我今次 !頭果2頁岩哂 -3-` !之後d long que就錯左好多 - - !
maths``仆街 - - !test wor..我見到數leung派紙我sin記得要test - - !
吾識勁多..之後又晌度做wb..又計番d咩angle..我吾記得哂d reason啦=] !
recess``開下locker..玩下咁..時間過得勁快 !仲好開心 -3-` !
hist``+左2分 !好野有多2分愛黎bo番可能會扣既分 - - !
pth``發夢..淋尾果4個字做maths wb !
lunch``靜靜話好肚餓要食飯 !點知佢都係食淨左3分之1盒飯 - - !又搵我黎搞..- /\-'
番到上hm rm繼續玩 !白痴婆囉左2個高達既蛋 !晌度砌 - - !白痴 !
陳皮又晌度發顛wor !太變態啦你地一個2個 !知吾知咁做係吾岩 !我仲差d又喊左出黎 - - !
eng``一開始英leung就講3writing..2經有種吾多好既遇感..
點知佢真係講我果篇3writing - - !幾[囉']添..好彩係得幾個女仔知姐 - - !
佢自己吾覺姐..but其實好多人都覺同吾講咋嘛`車` !
but我又覺得我講完好似有少少幫助 !佢今日冇黑口黑面 !多謝我啦 -3-` !
做埋d無無聊聊既oral practise..點prac我都係吾識拚咖啦 - - !
之後講咩新出既fairy - - !勁777wor隻野 !tinker bell好好多 - - !
中文``幾驚搵我出去讀呀..好彩車v吾見左d字仔 !你知ms李幾好手氣..成日抽中我咖啦 - - !
fp``一黎就叫我。白痴婆。twinkle同law偉沖出去..maths test fail !!!!!!!!!!!!!!仆街 !!!!!!!!!!!!!!!!
留撚堂 ?!!!!!!!!!!!仆街 !!!!!!!!!!!上到中學第一次比老c留堂 !!!!!!!!!!!!!!!仆街 !!!!!!!!!!我早就估到我會仆街 - - !
只係吾知咁快就知真係仆姐 - - !算`當溫maths lor !fail吾起咩 ?!!!吹bb !
之後玩我做得到..有邊個真係做到呢 ?!!陳俊然揀mark哥wor !勁啦 !
之後我估吾到karen會有份 !更估吾到[姜']都有份lor !最後我果兩票比左..vs同靜靜 !
我都吾知點解會比vs咖wor - - !見好似好多人舉咁丫嘛 - - !靜靜ed..我都吾知wor - - !
當bo答佢請我食佢食淨既3分之1盒飯 - - !
放學`` 開lock..考笛 !仆街 - - !我明明個拍子好得 !練左好耐咖嘛係味sin -3-` !點知 !!!!!!!!!
仆就仆在考果個位吾夠光 !我睇吾到譜 - - !我都話過我吾玩電腦隻眼會退化..係吾知退得咁勁姐 - - !
所2搞到我有個音吹錯左啦仆街 !
之後本來林住回+..經過can t 王+叫我地傾maths project !
方+琪話同我一齊成日笑..咩都笑一餐 - - !betty就係咁點頭 - - !
我都吾知上到f2係怪怪地 - - !我f1果時都冇咁識搞gag..係味叫搞gag呢..講笑咁上下啦下 - - !
but我對住f1果班fd有搞吾到gag咖wor - - !y y tell me y !
之後我地出左去綠櫈度傾..方+琪話要坐我對面 - - !佢話想笑 - - !見到我個樣就好好笑 - - !o哂咀..
王+話見到有個紅色3既人吾知同佢say hi定咩..紅色3..鬼*\/* !
之後佢又成日話聽到有人叫佢個名wor !勁幻聽wor !
班+長教c..晌度燒炭 - - !明明係傾project..我地晌度寸777 - - !5點終於走人..
覺得寸人有d辛苦 - - !寸得多 - - !但係d人寸自己吾寸有吾得咖wor !
同埋寸2經係我講野既方法..冇計啦ed野..
回到+``沖涼..做數 - - !fail丫嘛 !數leung話要做revision exe.5同6 wor !仲比埋ans我地吾知想點 - - !
我吾知點解好有心機咁做 !正當我做到revision exe.5既40幾題到啦..
爸爸就回來..仲帶番部機番黎..之後又走左去 - - !
我第一時間將d野數哂上[木台']``晌個袋到拎部主機出黎..之後係咁插番哂d制..有機玩啦我終於 !
王+欣 !我有電腦玩丫 !吾似得有d人冇電腦玩 - ,- !
之後勁煩..又要dl番哂d msn..icq..搞掂哂sin上黎打日記..
p.s.``冇掂電腦一個禮拜..發覺自己吾識打字或者打得勁慢 - - !
e+仲要係冬天..隻手凍冰冰..- /\- !
e+要c下追番你地d日記 ! |
| Postime︰2005-12-16 10:22 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 29 | »
|