中秋節唔係香港..^^
冇得同你地玩(lanky..lily.ruby.等等個d^^
同屋企人過...我地去食左自助餐..好味呀...(17個人)^
第一次咁 多人過中秋^^....好好好開心....
星期五所有有份係星期四同我大大聲講野ge男仔
要買喉糖比我食...因為我喉嚨唔舒服..^都係因為你地呀
最後大大好好咁過得1.5ge假日啦^^