今日椒早....
返學練波....悶到攰呀..
1點幾到約左然.雅睇[72家租客]
好唔好笑??-----都幾好笑咁啦^唔錯
睇完然就走左..得返我地2條友- 行行企企
搵到一條我鐘意ge野.. 下次買先^^.................
跟住去左[梨巴王子]食野...難食到春咁= =唔去啦^
咁就過左我第一日ge假期啦...平淡日子係我的??--係掛
最近睇緊日劇--[是美男啊]有小小悶場~OK好睇...值得介紹^^哈哈
泰京^^