琴晚睇一公升的眼淚,,,喊到傻左..
喊左勁耐,,真系好感人..
今日本來約左小琳同牙佩溫書的,,,但吾好意思..
我又掛住訓教,,,訓到3點幾先起身..
對吾住牙,,,聽日一定吾會咁架喇..
又煲一公升的眼淚,,,又喊..
屋企D紙巾差吾多冇哂喇,,,慘..
跟住陪媽媽買電飯煲,,無奈我要做苦工..
不過我吾介意,,因為一D都吾重..
冇野講嚕,,掛住你..
見到你ON都吾敢同你講野,,因為我真系吾夠膽..
同埋我好驚你吾應我,,,好驚你話我煩..
但我真系好掛住你,,,好想你同我講野..
好想變番以前,,,我同你玩得好埋..
人地吾知,,以為我同你拍緊拖添..
諗起都覺得好笑,,,但其實依家諗起系想喊..
因為永遠都冇可能變番以前咁..
* 是我很討厭 ,, 才令你避開我 ..
|