琴晚開夜車,,,,只因FORM TEST..
今朝溫書,,,,做功課..
俾牙佩 AND 小琳激死,,,畫花我本英文書..
仲有畫埋D咁既野,,,你們想激死我嗎..
GEOG,,,,有D識有D吾識..
應該吾會肥佬的,,,希望喇..
LA,,,狂作野..
作野系我的強項,,,,吾錯吾錯..
應該會勉強合格的,,,都系希望喇..
英文,,,MISS LEE 搞乜哇..
中文,,,嚇死左..
數學,,,糖糖天下..
LUNCH,,,笑到傻左..
中史,,,好多大事發生..
佢電話響了,,,,嚇死左..
總之好驚,,,好驚..
SECOND RECESS,,,,開心..
溫書,,但你坐系我面前..
真系好開心,,,好似笑到傻左咁..
HIST,,,奶奶豬遲左黎..
但一樣要QUIZ,,,睇住書做的,,應該會合格..
數學,,,要系狂笑...
放學REMI,,,同牙佩傾左好多野..
MISS LAU又放遲左喇,,,補習遲到了..
個牙SIR愈來愈廢了,,,聽日TEST喇..
驚驚,,,一定肥哂嚕..
*憎 死 T V B ,, [ 一 公 升 的 眼 淚 ] 好 多 都 吾 同 哂 牙 ..
你今日同我講左好多野,,,,好開心..
希望以後都會系咁喇,,,今日真系好開心..
我都未搞得清楚,,,我系鍾意邊個..
但你真系我最重要的人,,,,一定系..
* 為 了 你 ,, 我 願 付 出 我 的 所 有 ..
|