3點幾起身,,,本來去唱通燒K..
但最後都吾得,,,算喇..
跟住出去搵埋佩怡AND佩儀,,,仲有其他幾個FD系度..
後來個個都走哂,,,淨番我同佩怡..
勁悶,,,,系百人梯等到差吾多7點..
搵埋KUMI,,,去唯一等止型..
跟住去搵埋,,,麥凌,,邱傑先生,,定定先生..
第一眼見番麥凌,,,覺得好吾同..
如果鍾意番佢,,,好似好傻..
但我都已經鍾意左佢4年,,,都冇乜點變..
算喇,,,去麥記望住D男仔食野..
跟住去中央公園玩,,,望住邱傑先生食煙..
搞到我又好想食番,,但又好似好衰咁..
媽媽系咁打黎鬧,,,煩死..
十點幾走,,,,發生左一件勁吾開心既事..
令我不斷喊,,,,同埋勁驚..
聽到人地話你好關心我,,,勁開心囉..
依家應該冇乜事既,,,平服到掛..
* 記 不 起 ,, 我 的 笑 容 ..
|