琴日冇去到OP*喔,,,多得姐姐不少..
跟住同勁多人去,,,一個新FD KUMI*的家..
她的家超大呢,,像豪宅..
打麻雀,,,,玩啤牌..
超好笑,,,,又有大事發生啵..
莫俊*低你死,,,劉佩*做得好..
我地拎埋莫俊*D錢,,,一人$13喔..
好玩,,,,玩到差吾多7點..
去沙田食野,,HEA,,影貼貼..
去麥記HEA到差吾多10點先走,,,好耐冇玩到咁夜嚕..
真系好開心,,,好好玩..
THX癲豬幫我留位喔,,但你可吾可以吾好打得咁得意..
成日都睇住你又ON又OFF,,,始終吾敢叫你..
我恨我自己咁細膽,,,我恨我自己吾敢同你講野..
但諗番你個日同個女仔講我,,我總系吾開心..
點解你會咁,,,你以前吾系咁架..
* 我 會 帶 著 過 去 ,, 去 面 對 這 世 界 ..
|