琴晚1點幾訓,,SORRY高光..
今朝差吾多3點就起左身,,,咁早架..
4點幾出街,,,又系沙田..
傾下,,玩下咁,,,又到6點幾..
突然多了一袋化妝品,,,$460的化妝品們..
會吾會太貴呢,,會吾會太誇呢..
唉,,,LOLITA,,,咪玩喇..
又玩到差吾多9點散,,,,10點幾番到屋企..
都吾算夜喇,,,對比起我以前既生活..
一D功課都冇做過,,,聽日點番去牙..
痴線架咩,,,咁多功課..
* 近 來 習 慣 了 出 夜 街 ..
一ON就見到你HI我,,,我仲以為你同我傾計添..
點知你只不過系問我野,,,不過都已經好開心..
最緊要你肯主動叫我,,,已經好滿足了..
* 周 星 馳 ,, 我 愛 你 .. [吾關事既]
* 想 念 你 對 我 的 溫 柔 ,,
想 念 你 對 我 的 好 ..
|