唉,, 電腦壞了
代言人: 其
THX其`幫我留位,,,雖然打錯過字..
琴日好晏起身,,,食左個公仔麵..
又俾人叫左出街,,,發生左d吾系幾開心既事..
行下,傾下,,佩儀牙媽又叫佢走喇..
煩死,,5點都未到..
我同佩怡就等邱傑黎,,,點知佢又甩底..
吾開心,,,我淨系想你黎..
番到屋企,,,奶奶豬講我..
話我番學都吾似番學既,,話我吾專心上堂喎..
我認我有時會,,,但我未至於堂堂都系咁囉..
又話我分黨分派,,家陣系我俾人排斥咋..
話我成績吾好,,我淨系數學吾合格咋..
我升上中學之後未試過咁好架,,有冇搞錯牙..
我有努力過,,,點解你吾肯信牙..
好耐未試過因為d咁既野而喊,,仲喊得咁西利..
部部電腦都壞,,勁吾開心..
多謝家姐,,令我到部手提電腦壞左..
多謝牙哥,,令我可以整到部WIDOWS98升做WINDOWS XP ..
* 用 緊 第 三 部 電 腦 ,, 慢 過 萬 世 魔 王 喔 ..
我只系想同你傾計姐,,吾通咁都有錯咩..
對吾住,,我吾知我咁會煩到你架..
如果用四年既感情都叫花心既話,,我諗依個世界冇專一囉..
* 對 不 起 ,, 我 不 應 太 專 一 ..
|