一早起身,,,吾多開心..
琴晚向媽媽解釋,,,家姐又系度玩野..
搞到我又俾人打,,,頂..
12點幾就起左身,,,都吾知痴左邊條線..
打俾佩怡,,,去KUMI屋企..
約埋佩儀,,,出街街嚕..
幫佢地買野食,,,,累死..
去到KUMI屋企,,,,又見到麥凌嚕..
好多人牙,,,計埋我有11個人..
悶左陣,,玩左陣,,笑左陣..
麥凌又走左,,,,真系好掛住佢..
等車,,,,搭車...
同KUMI,,佩怡,,佩儀傾計,,,,真系笑死..
* 鍾 意 你 ,, 系 咪 真 系 錯 左 呢 ..
見到你ON,,,又吾敢同你講野..
我諗我都吾系鍾意你,,,只不過想同你做番好朋友姐..
我一定吾系鍾意你,,,因為我鍾意既系第二個..
一年幾冇見你,,,,真系勁掛住你..
一見番你,,,就知道我對你既感情原來系冇變過..
一D都冇變過,,,真系好鍾意你..
依種感覺系吾會有錯架,,,我知道我鍾意既就系你..
//\\`*︴我和你 {沒有}_! 將來 ,,*`◆
|