琴晚傾電話傾到兩點幾,,,諗住今朝起身做埋D功課..
吾知點解個鬧鐘做乜,,居然吾響喎..
頂,,,今朝又差D遲到..
番到去俾PREFECT點囉,,,搞到我要系PTH堂狂做功課..
最衰佢地,,,搞到我又冇聽到書..
ENG,,,,MISS LEE 變左 YO YO MAN..
笑死我喇,,,佢拍戲真叻..
中文,,,派默書,,合格嚕..
書法,,丁丁添,,,賀老師警告我喇..
數學,,,發夢中..
LUNCH,,,笑爆咀..
睇住紫琪佢地夾公仔,,玩埋D好益智既遊戲..
好羨慕佢地,,,點解佢地可以咁童真..
我都想,,,但我永遠都冇辦法童真..
兩堂中史,,,玩左好多好笑野..
MATHS,,,又發夢..
HIST,,奶奶豬遲到,,,佢D動作好嘔心牙..
REMI,,,笑死左,,點解我會變到咁大膽既..
我既好家姐,,,我前世系咪得罪左你牙..
* 我 家 姐 擅 自 開 我 部 電 腦 囉 ,, 勁 嬲 牙 ..
我好掛住你牙,,真系好想見到你牙..
我真系鍾意左你四年喇,,,我一D都冇變過..
就算同你吾同中學,,,我完全冇變過牙..
我真系想知我點解要咁傻,,但我諗吾到原因囉..
* 淚 和 痛 的 結 晶 品 ,, 在 陽 光 的 照 耀 下 閃 閃 生 輝 ..
|