琴晚又夜晚先做功課,,真曳的我..
今朝又差D吾知醒,,,真系要買個新鬧鐘先得..
數學,,,,夢中人..
DT AND DT ,, 好玩牙..
勁開心牙,,超正牙..
RECESS,,笑死左..
中文 AND 中文,,賀老師又發嬲了..
突然間覺得自己有少少對佢吾住,,我應該更努力讀書..
LUNCH,,真系笑爆咀..
ENG AND ENG ,,, 真系好驚MISS LEE..
MIE,,,SMS AND SLEEP..
IS,,白日夢,,我拍拖喎..
放學,,去陪小楠,紫琪做CL..
佢地走左之後,,,我等左老鼠半個鐘..
老鼠,,你激死我喇..
居然吾記得,,,系你叫我等你架..
媽媽和姐姐出左去食飯,,,自給自足..
我只是一舊冇用既垃圾,,,系你地講架..
但點解我依舊垃圾仲有咁多人利用既,,潮流輕廢物利用嘛..
在馬鞍山聖若瑟中學叫我這個沙田蘇淅公學學生的名字,,開玩笑嘛..
* 我 不 會 強 逼 你 跟 我 做 朋 友 ,,
我 想 我 沒 有 資 格 做 你 的 朋 友 ..
我好掛住你牙,,好想再同你玩..
我想番小學同你一齊玩,,我想回到過去喔..
以前我幾吾開心,,你都會陪住我..
我發生D咩事,,你都會撐我..
信我,,關心我,,支持我..
多謝你,,鍾意你..
* 把 所 有 力 氣 ,, 用 來 放 聲 大 哭 ..
|