琴晚同我家姐嘈得勁西利囉,,我真系未試過咁興牙..
佢仲成日以為我廢,,咪一樣俾我串到喊..
你知你錯喇咩,,你冇野好講喇..
今朝一早俾人叫醒,,幫你整電腦喎..
我真系爆吾願意囉,,但爸爸叫到,,算喇..
跟住D人又放我飛機囉,,個個禮拜都甩我底..
晏少少去錦英,,,睇人打波..
跟住同佩怡出去買野食俾人同自己,,大家樂為你做足100分..
番去食野,,佩怡同佩儀再出過去買..
點知突然有隻超黃既蜜蜂黎探我地,,個個都嚇到傻左..
我仲系咁同佢講BYE BYE,,但佢系度飛黎飛去..
我隻蜜糖雞翼就咁冇左,,佢系我隻雞翼隔離飛黎飛去..
我只好奉獻俾佢喇,,慘慘..
睇人打波期間仲發生左好多爆笑既事,,笑死我..
跟住4點幾走,,去新港城..
首先同佩儀去買鞋,,跟住同KUMI AND 止型姐買珍珠奶茶..
KUMI讀錯野,,我同止型姐笑到傻左..
再去KFC搵番佩儀,佩怡AND嘉希姐,,我又食野嚕..
食飽飽,,系商場HEA左陣..
跟住我就快要走時,,先決定去公園玩..
爆笑牙,,原來四人搖搖板好好玩架..
嚇死我,,KUMI同佩怡一齊跌落我到,,我都差D跌埋一份..
差吾到7點,,我又要走嚕..
去新港城搵爸爸,,幫我既好家姐拎番部電腦..
同爸爸一齊托番屋企,,我做番一個乖孩子..
番到去,,我既好家姐吾識整番部電腦啵..
死蠢,,連少少線都吾識插..
又吾敢開口叫我插喎,,如果吾系爸爸媽媽開到口叫我插..
我真系睬你都傻,,我系咁小氣架喇..
佢終於肯番長洲喇,,成身鬆哂..
佢番去,,人都舒服D,,空氣都清新D..
掛住你地,,好想見番你地..
琴日同你講左好多野,,好開心..
________ 按 著 傷 口 ,, 自 欺 它 不 再 流 血 _______
|