電腦好了,,開心極了..
肚子依舊是那麼痛,,怎麼辦牙..
MATHS,,,點解我吾知有TEST既..
我居然合格啵,,我升上中學後第一次數學合格的..
爆開心呢,,20/30..
DT AND DT ,,, 又整我舊豬豬CD架喇..
進度吾錯呢,,開心心..
RECESS,,系咁食牛仔骨..
好好味牙,,估吾到我地班都有咁多廚神..
中文堂,,無驚無險..
作文,,我揀左[逝世的夢想]..
LUNCH,,又系笑爆咀..
ENG AND ENG ,,我作文同默書都好高分牙..
始終英文都系我既強項,,開心心..
MIE,,悶死左..
開始肚痛喇,,又黎喇..
IS,,半堂冇上..
去左廁所發夢,,因為真系好肚痛..
番去上堂,,開始發癲嚕..
愛上放學ICU隻主題曲,,同埋愛上左哈母太郎的牛牛..
牛牛爆得意牙,,成日拎住粒瓜子..
放學嚕,,個個都留意我舊紅豆公仔..
同小楠行去沙田,,,傾左好多野..
跟住搭馬鐵番新港城搵媽媽爸爸,,食車仔麵..
周街彈彈跳跳,,又傻左添..
白痴喔,,為了你而傻了那麼多次..
可是總沒有回報,,可是我奢求得到什麼..
只是想得到你一句,,[我不喜歡你..]
就只是一句,,已經足夠了..
可是你卻從來沒有說過,,從來都沒有..
* 你 令 我 驚 慌 ,, 又 令 我 心 傷 ..
|