琴日又傾到1點幾,,,都算有溫過書既..
多謝高光教我,,,吾好意思..
晚晚都阻住你,,,成日都同我傾到咁夜..
今朝番去,,,都系HEA..
中史TEST,,,亂做了..
IS TEST,,,訓教..
MATHS,,,派卷,,,28分..
超低分牙,,,全班 37/40..
CL前,,,笑死我了..
CL,,,,豬豬我愛你..
LUNCH,,,好趕牙..
中文,,,都系派卷,,,20分..
超高牙,,,全班得兩個人合格,,25分合格..
有份賀老師讚好的,,,勁開心..
英文,,,MISS LEE 真系愈來愈恐怖..
好驚佢,,,好得人驚..
MUSIC,,,唱歌..
MISS SO,,,你可吾可以系咪都唱高一個KEY牙..
又吾系好好聽喎,,哼..
跟住睇戲,,,超好睇牙,,D歌又好聽..
放學,,,傾傾傾..
系學校HEA左超耐,,,5點45分到先走..
唉,,,愈來愈驚牙..
我班好邪牙,,,個個月都有大事發生既..
依排又有喇,,,好多人喊..
真系好驚佢地有事牙,,唉..
今日真系好驚你俾人鬧,,,嚇死我..
好在你冇事姐,,見到你笑,,,我就開心..
你吾開心,,,我都吾開心..
但依家好似覺得愈來愈傻,,,但我仲系咁傻..
* 愛 你 ,, 絕 不 後 悔 ..
* 眼 淚 ,, 只 為 你 流 ..
|