有d人好白痴呀~~
我真係唔想爆粗~~
唉...天日返學喇...一百個唔想~~
又多一個暑假就好啦*好想做義工呀...唉
我仲未準備好d返學野...咩都未買~~今年唔知邊個班主任呢?
希望唔會d八婆教啦...
下定決心.今年一定要讀好d書//~~唔再玩喇..
諗下諗下都係唔返工啦...關姑同我講左好多將來既野~~
好驚呀...辛苦多一年半...就要返工~~
好悶呀...唔打喇~~
p.s:快d黎留言...*
今日好開心*返去做道具^^
我係yanyi同shan日記度偷左d相...哈哈!!
我而家先知度甘甘咁怕羞~~
上次幫我整左個親親誠俊哥咁開心!
諗住幫佢搞返個親親哈利波特...唉....失敗~~
不過唔緊要~~~
大合照~~
大合照2