真係好耐無打日記...我家重新打返...
呢個暑假日日都係做義工...幾好玩呀...識左好多人
有shan.甘甘.欣宜.joann.成俊哥.電車男.亞笨.亞占.好玩..
我都好耐無玩過電腦.呢排好忙/放返的相先..
on 居.德德/
開party既食物
都係食物...薯條
菠蘿腸..哈.好味
計劃比賽既modle 仔..
shan shan*
整蛋糕時影既...餅低
無穿衫
倩如~~
關姑比我~~好鍾意呀~~
新買既滑鼠^^
好樣衰//最憎佢
我偶像~~
今日打左咁多.天日再放相~~
到左今日既我,,我仲係咁love佢~
I love you~~