激死人啦,今日又俾人激親,真係谷...谷.....谷.......谷........................爆呀!
跟手就send左兩個sms俾佢,過左幾個鐘之后,佢打俾我,我緊係即刻聽電話啦!因為我等左好耐!
佢第一句就問我邊個激親我!唉....真係冧死。雖然同佢通話只有幾分鐘但都講左好多野,如果我唔係多野做,慢慢傾都仲得呀!
佢臨尾話有d咩就再send sms俾佢,我聽到真係好開心呀!開心呀!開心呀!開心呀!開心呀!開心呀!開心呀!開心呀!
今日11點幾收到個電話,係姐姐打黎,話爸爸入左Qe,佢其實係屋企已經呆呆滯滯左幾日,我諗佢今日真係頂唔順所以先入!
跟住媽媽下晝打黎話,e生放年假,要等佢地返黎先可以幫爸爸check下到底邊度有問題,唉.....搞到爸爸今年要係e院度過年!
今晚返到屋企見到媽媽好在無咩野,上次佢就話個心方失失,不過我諗佢今晚都係訓唔著!
|