其實我真係唔太習慣俾人望住,你成日望住我,我就更加唔敢望你!
由細到大我都係咁!好少同人eye contact,應該係話唔敢,但唔知點解會係咁!
但同人講野要望住人係一種禮貌,我已經好努力去改善,尤其對住d客!
但希望你唔好成日望住我,會搞到我好唔舒服!
同埋如果你係異性,望得耐...我會好容易咩架!知唔知!