呢幾天不用上班,每天起床后,便到街上走走,發現左一樣野,自己既腳步比身邊的人慢很多,平時都算行得快的我,
有點兒不習慣,身邊既人比我行得快!
呢種感覺好得意,當自己一個人慢慢行的時候,先會發覺身邊的人走得好快!活在香港市區內的人是不是一定是這樣呢?
如果不是因為這次意外,係我生命中唔會有呢一番新景象,就算平時健康正常的我,也有試過慢慢的行,
但行行下自己的腳步也會變快!也許已成一種習慣吧!亦或許是我心急吧!
第4天的病假,尾龍骨仍然一樣的痛著,雖然doctor話會痛兩個星期,但.............食左止痛藥都唔止痛,我還應該食嗎?
其實我有少少不敢去太遠的地方,但我好想同你地去過一個下午!
|