10月9日 不幸的一天
一朝早返到公司跟住落街買早餐,落樓梯時不慎sin親,跌親個8月15,即時痛到入心!透唔到氣!
初時諗住無咩野,因為幾年前曾經有同樣事情發生過,但過左半個鐘,真係唔得了,坐唔到仲越黎越痛tim!
最后係各同事鼓勵下,回家休息到下午才去看doctor!照x光之后發現原來尾龍骨最尾的那個位置碎了!所以先咁痛。
最后都要到QE睇多次,doctor寫左一星期假俾我,佢話一定會痛兩個星期,大概1個月先會好d。佢叫我坐水泡,所以我買左個水泡返屋企!但最后俾左爸爸媽媽用。
第一日真係好痛好痛,痛到流眼水!無論坐底或起身或上床間直係........唉
|