9月24日興奮的一天
心血來潮!今日準時放工,因為要北上玩呀,不過就有人遲到,激死人!難得我可以咁準時走人,搞到成兩點半三點先到羅湖。
落車之后就急急腳咁行左去一個商場食午飯,一路上都見到毛毛個樣係無笑過,我諗佢可能係覺得呢個地方真係無咩安全感!因為實在有太多email講好多負面既報導!最后揀左間"鼎泰豐",之前就算去台灣或澳門都無機會食到!今日就食到,叫左crab黃小籠包,湯浸豆苗,陽春面,紅牛面同埋糖醋排骨。總括黎講都好好味!不過就貴左少少,每人都要$40。
食完已經係4點,但我6點要走,急急腳又到左"三島休閒活動中心"按摩。因為我同毛毛都堅持要按腳,按完都成5點lu,最后我打左一個電話決定做埋body先走,但要兩個鐘!陳小做香薰spa,我同毛毛就做中式按摩!原本我都想做香薰spa,但由於時間關係我留番下次先做!做完已經係7點,但因為陳小沖涼沖太耐成7點半先出黎,我比原定時間已經遲左一個鐘走,最后佢地兩個都決定同我一齊返香港先食dinner!
我返到永光已經係8點45分,我一坐底已經係度不停對呀改呀,搞到成10點先走,真係唔好意思啦姊妹!跟住就出左旺角食飯,去左'大頭蝦'呢間d小食幾好食'有沙爹串燒、泰式春卷、馬拉炒通菜、牛肉蝦片!但菠蘿炒飯同金邊粉就唔好食!
今日真係玩得好開心,唯一唔係咁好就係唔可以留係深圳耐少少囉!唔可以食埋dinner先返黎!下次一定要玩盡d呀!預埋你啦!
|