9月17日濕濕地公園
今日cell沒有活動所以跟左綠色去濕濕地公園,初時都無諗住去,點知俾個朱總激死,叫佢覆我又唔覆,到祈禱會差不多開始時先話去,真係唔知佢想點!係車上同佢傾左幾句,感覺到佢...一個人...仲係好小朋友...需要人支持...前路迷茫。
坐車途中,心情不太好,因為係我未上車前見到佢,初時都無咩野,但佢回望左兩眼令到我.......到底佢想點,我已經決定唔再煩佢,雖然好唔捨得,但佢今日...........令我心情很亂。
途中天氣都好好,大家都開心,預備自己既相機。今日天氣真係好好,雖然晒但有涼風!今日仲有壽星女陪我tim,生日快樂!同毛毛一齊永遠都係最開心!邊行邊影相,影左好多景,好靚既景!仲見到貝貝呀,佢仲打開個口歡迎我呀...哈哈!今日係車上見到昌仔,初時我諗左好耐佢叫咩名,到走個時我先知佢叫'昌仔'哈哈,雖然之前見過一次,但唔知點解自己最近好容易忘記別人的名字!
今日我真係玩得好開心,感謝主,去程既心情同回程既心情都很不同!發癲係一種最好的發洩方法。



|