9月12日美好的一天
今朝返公司好急咁做晒所有野,因為下午放假!順便將d清辦車返舊公司,臨離開公司都執左一箱,勁呀!多謝sonson幫我推車仔!多謝wendy幫我叫左格車!個司機哥哥好好人, 好nice,所以我都俾多少少貼士佢!
4箱半既野好快就到左16樓,個班餓龍係半個小時將呢幾箱野可以清晒,消化力極強,諗住會剩番d點知咩都無!三少就拎得3,4件野,你地都唔留番d俾三少!三少今日第一次同我講野,佢好怕羞咁問但我俾左個lemon佢食!因為佢地星期六成班人會返大陸玩呀,但我去唔到,叫你地改星期日ga la!搞到我無機會多d同三少溝通下....哈哈!其實三少肯執下自己都幾ok既!不過始終唔及kenji!
今日聽到一個好消息,就係agnes同德哥係10月20日結婚啦!恭喜晒!真係好surprise!agnes人好好,個時同佢坐同一層做野,同佢最好傾,大家年紀差不多,佢又好可愛,又唔會發牌氣,最叻就係整甜品呀!一個賢娘淑德既女子真係好難搵!聽到佢結婚我真係好開心!
因為時間關係好快就要走去旺角,今日真係唔好意思,要你咁趕,哈哈!今日終於睇到'飄移東京'呢套戲多女多靚車,都唔錯,但如果同頭文字D比較,我就覺得差不多!講真其實同你一齊都幾開心丫,只不過每次未見前同見后心情都比較復雜。好奇怪,我自己都唔知點解,但只要你人到左就會好正常!哈哈!思覺失調???今年呢份禮物係你第一次自己揀!都幾好,唔使我諗,哈哈!唔知點解每一次都唔可以好認真咁講88?唉.......
730又係唱k時間啦!今晚有毛毛, 安娜, yuki, yy, 肥仔聰, michael同我一齊喪唱k,因為有人毛毛同聰生日,所以free1個!但原來8折係抵過free1個,不過就算free兩個都應該差不多!尋晚好開心,你陪到我地玩到咁夜,最后都無去到練舞!尋晚都無同你傾過d咩,有時間再約你食飯傾啦!
|