今年本來好想同你慶祝生日,但日子越近就越無心情,因為呢排你冷淡既態度......
好想買樣野俾你,睇中左但又怕你不喜歡,一直都未買!
其實我唔知你鐘意d咩!哈哈!都幾奇怪!
今晚收到一個投訴既電話(不過唔係投訴我),無諗過對你影響係咁大,因為大家都熟識佢已經習慣。無諗過你會咁唔鐘意,唔緊要,我會幫你同佢傾下!