8月22日狗咬狗
呢一日我亞頭仍然放緊假,所以我都係可以早少少走,最后都係遲左20分鐘先走得!
落到街感覺好熱好焗,好快就到左鑽石山,原本諗住去foodcourt食野,點知見到pizza hut就走左入去,兩個人食左一個超尊,不過係普通芝心批同叫左一客雞翼拼盤,佢就叫左杯ice 朱古力!每人要食半個批都咪講少,真係好enough!其實原本係想叫千島但唔知點解我落order個時叫左超尊,超尊真係唔好食ga,點解你會話好食,最后我加左好多茄汁係面先食,因為成個批只有咸味!一下無留意時間,得番5分鐘就要入場,急急腳咁走到戲院仲要買爆谷食,佢仲話原來點飽都會食得落爆谷,哈哈!
睇完狗咬狗之后,呢套戲確實非常恐怖,香港人點都諗唔到係柬埔寨呢個地方d無人要既小朋友係咁樣長大,真係好慘,而我地真係好幸福。另外套戲真係有點過份暴淚﹐睇完之后思想需懂得自我調整﹔否則不正常的人會學習戲裡的情節。故事需長,但沒有悶場。每位演員演出都是一流﹗﹗導演也拍攝得很好﹐懂得利用每位演員的長處。是部很好看的戲﹐但看完後需懂得自我抽離!
|