8月19日 bambi

今日亞頭開始放大假,所以我都搵節目早d收工,不過最后都遲左半個鐘先收工,約左好多個人,但個個都唔得閒,最后就搵左rachel同bambi!
放工后就入大埔,食左個好正既豬扒米線,就同bambi去街街,一路上好多人對bambi都好好奇因為佢係一隻玩具貴富狗,即係似公仔既一隻狗呀!如果佢坐係度唔郁根本就無人知佢係一隻真狗!哈哈!
呢日天氣真的好好,雖然無藍天但有太陽亦有涼風,真係好舒服,好耐都無試過過咁寫意的一個下午,帶住佢行下行下,佢不時回頭望向我,真係好開心!佢真係好得意!
記得第一次見佢,我真係好怕佢行埋我度,因為佢不停咁跳過度活躍,嚇死我!第二次見佢已經乖左好多,我都夠擔抱佢!
bambi下個25號就1歲啦!
|