以往食過幾間酒樓既芝士焗龍蝦伊面底,咁我覺得最掂既當然係'稻香酒家'啦!其次係富臨呀!
呢樣野係我最鐘意食ga!其次就係飲紅酒,雖然我唔識得分邊隻好邊隻唔好,不過紅酒俾我既感覺好good!而啤酒就no la!又苦又多氣nononono!
好想再同你地去西貢碼頭食seafood呀!唔知我地幾時再有機會呢!
我地既聚會開始又少番啦,不過你地事奉成日要開會,都無辦法啦!
再下一次要搵查經呀!yeah!