爸爸自從check完身體后發現無咩特別病就又開始亂食野啦!
真係激死人!
佢真係咩都食ga!
所以都唔知點好!
積積埋埋好快又係咁,佢好似唔知飽咁,食好多野!以家退修無野做,點解食量仲多過以前有工返個時,我真係唔明白呀?