7月12日大堂祈禱會
今晚係今年第一次返祈禱會,仲要係大堂祈禱會係書院個邊!呢次係因為佢返我先陪佢返。希望我可以抽多d時間返祈禱會啦。
今晚返到去就見到佢,但完左祈禱會之后就已經唔見左佢!好擔心呀!
今晚返祈禱會其實會俾人覺得一d野!但....呵呵呵!